Eski Dönemlerim

İlk Dönemlerim:

1976 yılında Ankara'da doğmuşum. İlkokula Ankara Demetevler'de Hazar İlkokulu'nda başlamıştım. Ancak babamın görevi sebebiyle geldiğimiz Bursa'da, Atatürk İlkokulu'nda 1-C sınıfına kaydolarak Öğretmenimiz Salih Çifçi'nin öğrencisi oldum. İyiki de olmuşum. Güzel bir altyapı almıştım saygıdeğer öğretmenimden.

Ortaokul Yıllarım:

Ortaokulu Bursa'nın en eski okulu olan Bursa Erkek Lisesi'nde okudum. Eski düzen disiplinin olduğu bir yerdi. Bütün tembellik ve haytalığımıza rağmen geriye dönüp baktığımda 8.sınıftan mezun olan bir öğrenciye göre çok şey öğrenmişiz. Bütün öğretmenlerime ve idarecilerime teşekkür ediyorum.

Lise Yıllarım: 

Hayatımın en güzel yıllarının geçtiği yerdir. Kaydolduğum andan, mezun olduğum ana kadar böylesine macera dolu ve eğlenceli bir dönem yaşamamıştım. Eğitim konusunda da, arkadaşlık konusunda da mükemmel yıllardı. Benim ve diğer arkadaşlarımın bu kadar eğlenmesinin en büyük sebebi olan sevgili Mesut Yüce'yi rahmetle anıyoruz. Kendisine sonsuz teşekkür ediyorum. Mekanın cennet olsun Mesudum. 

Atatürk Lisesinden mezun olduğumda üniversiteye gitmiştim. Hayatımızın anlamıydı. Gitmezsek adam değildik. Gidersek de başımız göğe ermedi ama düzenin istediğini yerine getirmiş olduk hiç değilse.

Üniversite Yıllarım:

Üniversite yıllarım çok kötü geçmişti. Kayıpsız mezun oldum ama meslek dışında bir şey de kazanabildiğimi söyleyemem. Ha pardon bir de İstanbul'u öğrendim :) 
Arkadaşlık açısından ev arkadaşlarım dışında çok da kalıcı arkadaşlarım olmadı. İstanbul'un içinde büyümüş insanların, başkalarını nasıl bu kadar rahat harcayabildiğine net bir şekilde şahit oldum.

Mesleğe Geçiş:

Pedagojik Formasyon alırken ne işime yarayacak diyordum; aldım, iş sahibi oldum. Atatürk Endüstri Meslek Lisesi'nde stajerliğimle birlikte altı yıl çalıştıktan sonra tesadüfen istediğim tayin sonucunda mezun olduğum liseye, yani Atatürk Lisesi'ne geçtim. Burada bir ömür boyu çalışabilecekken yine 3 yıl sonunda Anadolu Lisesi'ne dönüşümü sebebiyle sınav sonucuna göre bir başka mezun olduğum okul olan Anadolu Erkek Lisesi'ne geçtim.

Ama orada hiç çalışmadım. Kadrom orada olmasına rağmen, hocalarımın yardımıyla Soğanlı Lisesi'ne Kurucu Müdür olarak görevlendirildim. 2.5 yıl boyunca daha sonra adı Şehit Komando Er Samet Saraç Lisesi olan okulumda zevkle çalıştım. Ancak şunu gördüm ki, Atatürk Lisesi'nde okurken üniversiteye gidip bir kademe yükselmiştim, çalışırken de müdür olup yükseldim. İleride bir gün müdür olarak atanırsam, korkun benden çünkü Bakan, olmadı bir yerde Genel Müdür olabilirim :) 

Şht.Kom.Er Samet Saraç Lisesi'nde 2.5 yıl çalıştıktan sonra Ahmet Hamdi Gökbayrak Anadolu Öğretmen Lisesi'ne sınavla müdür olarak atandım. Halen oradayım ve inanın mükemmel bir okulda çalışıyorum. Bu konuda görev yaptığım arkadaşlarıma ve öğrencilerime ne kadar teşekkür etsem azdır.

 Ömer AYDIN