30 Nisan 2013 Salı

KAPAK

Fenerbahçe Amsterdam yolunda. Bizler de... Ama önce Lizbon yolculuğumuz var. Her zamanki deplasman arkadaşım Mert'le birlikte Bursa'dan Lizbon'a önce galibiyet, sonra da bize bu gururu yaşattığı için "Teşekkür" etmeye düşüyoruz yollara.

İlk ve son kez Prag deplasmanına gitmiştik. Orada mükemmel eğlenmiştik. Gençtik, deliydik, çılgınlık için gitmiştik. O zamanki gidişimizi Fenerbahçeme desteğin yanında biraz da saçmalamak için düşmüştük yollara...  Ama bu sefer öyle değil. Bu sefer yenmenin dışında daha ulvî bir görevimiz var: Gurur, Onur, TEŞEKKÜR!!!

3 Temmuz sürecinde bizleri Avrupa'ya göndermeyen, bize şikeci deme müfteriliğini üstlenen kişilerin bu yıl, geçen yıl ve hatta şampiyon olduğumuz yıl rakiplerimize yaşatılan kolaylığı görmezden gelmesi bizim için artık suyun ıslak olması kadar doğal bir şey oldu.

Ama Kocaman gururumuz, kırılmayan cesaretimiz bizi bugünlere getirdi. Benfica maçındaki azim, istek, sistemli oyun anlayışı bizi finale götürür. İnancımız tam. Hiç bir şey için olmasa bile, bizi göndermeyenlerin utanması için oynamamız lazım.

12numara.org sitesinde çok güzel bir klip var. Hocamızın ve oyuncuların bu klibi maç saatine kadar en az 3 kez izlemesi gerekir. Ben tribünde daha iyi destek vermek için izleyeceğim. Eğer ben bu gaza geliyorsam, o tığ gibi delikanlıların ne hale geleceklerini düşünemiyorum.

Hadi KANARYA, Hadi 12 Numara!!!

Amsterdam için, Şeref için, Haysiyet için ve en önemlisi CAMİAMIZ için Saldır KANARYA!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder